Dag 4. Dahn

9 augustus 2017 - Dahn, Duitsland

Gisteravond zijn we nog teruggegaan naar het kasteel om daar te eten. Daarna zijn we nog een tijdje gebleven, totdat het bijna volledig donker was. Net toen we terug wilden gaan, begon het te regenen. Wij dus snel terug, want in het bos blijft het iets langer droog. Het laatste stukje we de beschutting weg, waardoor we toch nog een beetje nat werden.

Vandaag zijn we eerst weer richting kasteel gegaan, maar nu met de fiets in plaats van te voet. Het klimmen en afdalen op deze berg was erg leuk om te doen, waardoor ik me toch afvraag of ik niet weer vaker moet gaan mountainbiken.

Na het eten zijn we een andere berg op gegaan, dit keer te voet. Er is een verhaal dat er van deze berg een meisje af is gesprongen die op de vlucht was. Ze overleefde de val en er ontstond een put op de plaats waar ze neerkwam. Dat wilden wij ook wel eens proberen, en dus gingen we even kijken. Eenmaal boven vonden we het toch aan de hoge kant om vanaf te springen. Het uitzicht was er wel erg mooi.

Op dit moment liggen we al in de tent, want het regent weer. Morgen krijgen we ook weer wat regen.

Vandaag gereden: 17 km
Totaal gereden: 205 kn